View Sidebar

Obsahový marketing

Obsahový marketing je z dlouhodobého hlediska nejlepší způsob, jak bez zbytečných nákladů zlepšíte obchodní výsledky vašeho webu. Kvalitní obsah získá věrné zákazníky, zvýší návštěvnost a vybuduje značku. S klasickou reklamou něčeho takového nedosáhnete.

Tento druh marketingu se nezabývá pouhým vytvářením obsahu. Obsah představuje prostředek k vyvolání akce ze strany zákazníka. V ideálním případě návštěvník sdílí vaše stránky, přihlásí se k odběru newsletterů nebo rovnou vyplní objednávku.

Obsah sám o sobě, byť sebelepší, je k ničemu, pokud není spojen s konkrétním úkonem. Základem je prezentace informací v takové formě, která přitáhne pozornost návštěvníků, zajistí konverze a získá zpětné odkazy.

Příklady metod obsahového marketingu:

  • Blog;
  • obsah zdarma;
  • případové studie;
  • rozhovory se známými osobnostmi;
  • články;
  • návody a tipy;
  • prezentace obsahu v jiné formě (video, podcasty, infografika).

Účinný obsah vám zvýší obrat o desítky procent

Jednotlivé metody je potřeba sladit tak, aby splnily účel. Sebelepší obsah je k ničemu, pokud nepřemění vaše návštěvníky na zákazníky. Nabízí se přirovnání s vědomostmi – jestliže se prakticky nevyužijí v praxi při podnikání, investovali jste do nich zbytečně. „Knihomolství“ nezvýší počet objednávek.

Pokud vytvoříte zajímavý obsah, který bude atraktivní pro návštěvníky a zároveň bude obsahovat účinnou výzvu k akci, můžete počítat se získáváním zákazníků bez větší námahy a nutnosti platit nadměrné výdaje za klasickou reklamu. O nové objednávky se jednoduše postarají vaše stránky.

Jak obsahový marketing probíhá?

Zcela zásadní je vytvoření obsahové strategie. Ta vychází z více faktorů, mezi něž patří oblast vašeho působení, druh webu nebo rozpočet. Výsledkem je plán, o který se budete moci opřít.

Správně sestavená obsahová strategie vám ušetří prostředky i čas a zároveň s ní dosáhnete optimálních výsledků už v krátkém čase.

Následuje spuštění kampaně a účinná prezentace obsahu. Nezbytnou složkou je vyhodnocení výsledků pro návrh dalšího postupu.

Kolik obsahový marketing stojí

Konečná cena vychází z hodinové sazby 500 Kč. Před zahájením spolupráce se dozvíte cenu za konkrétní úkony.

Objednejte si obsahový marketing

Nechte si vypracovat řešení na míru.

Vyplňte nezávaznou objednávku. Vložte adresu vašich stránek a představu spolupráce.

Vaše jméno

Váš e-mail

Vaše zpráva