Obsahový marketing
Obsahový marketing je z dlouhodobého hlediska nejlepší způsob, jak bez zbytečných nákladů zlepšíte obchodní výsledky vašeho webu. Kvalitní obsah získá věrné zákazníky, zvýší návštěvnost a vybuduje značku. S klasickou reklamou něčeho takového nedosáhnete.
Tento druh marketingu se nezabývá pouhým vytvářením obsahu. Obsah představuje prostředek k vyvolání akce ze strany zákazníka. V ideálním případě návštěvník sdílí vaše stránky, přihlásí se k odběru newsletterů nebo rovnou vyplní objednávku.
Obsah sám o sobě, byť sebelepší, je k ničemu, pokud není spojen s konkrétním úkonem. Základem je prezentace informací v takové formě, která přitáhne pozornost návštěvníků, zajistí konverze a získá zpětné odkazy.
Příklady metod obsahového marketingu:
- Blog;
- obsah zdarma;
- případové studie;
- rozhovory se známými osobnostmi;
- články;
- návody a tipy;
- prezentace obsahu v jiné formě (video, podcasty, infografika).
Účinný obsah vám zvýší obrat o desítky procent
Jednotlivé metody je potřeba sladit tak, aby splnily účel. Sebelepší obsah je k ničemu, pokud nepřemění vaše návštěvníky na zákazníky. Nabízí se přirovnání s vědomostmi – jestliže se prakticky nevyužijí v praxi při podnikání, investovali jste do nich zbytečně. „Knihomolství“ nezvýší počet objednávek.
Pokud vytvoříte zajímavý obsah, který bude atraktivní pro návštěvníky a zároveň bude obsahovat účinnou výzvu k akci, můžete počítat se získáváním zákazníků bez větší námahy a nutnosti platit nadměrné výdaje za klasickou reklamu. O nové objednávky se jednoduše postarají vaše stránky.
Jak obsahový marketing probíhá?
Zcela zásadní je vytvoření obsahové strategie. Ta vychází z více faktorů, mezi něž patří oblast vašeho působení, druh webu nebo rozpočet. Výsledkem je plán, o který se budete moci opřít.
Správně sestavená obsahová strategie vám ušetří prostředky i čas a zároveň s ní dosáhnete optimálních výsledků už v krátkém čase.
Následuje spuštění kampaně a účinná prezentace obsahu. Nezbytnou složkou je vyhodnocení výsledků pro návrh dalšího postupu.
Kolik obsahový marketing stojí
Konečná cena vychází z hodinové sazby 500 Kč. Před zahájením spolupráce se dozvíte cenu za konkrétní úkony.
Objednejte si obsahový marketing
Nechte si vypracovat řešení na míru.
Vyplňte nezávaznou objednávku. Vložte adresu vašich stránek a představu spolupráce.