Zaškolení in-house linkbuildera
Linkbuilding prošel za poslední roky velkou proměnou. Proces získávání kvalitních odkazů ve větší míře přesahuje do klasického marketingu. Je potřeba znát svou cílovou skupinu, analyzovat konkurenci a věnovat se dalším činnostem.
Proto firmy začínají školit vlastní linkbuildery ze svých zaměstnanců.
Školení „vašich lidí“ nabízím ve formě komplexní spolupráce s pravidelnou docházkou do vaší firmy.
Proč byste měli mít vlastního linkbuildera?
- Váš zaměstnanec zná vaše podnikání.
- Nebudete muset vyzrazovat interní informace z firmy.
- Budete mít vždy po ruce schopného člověka a ušetříte peníze za externí služby.
Jak proběhne zaučení vašeho linkbuildera?
Individuálně bez drahých šablonovitých řešení. Prvním krokem je obvykle vstupní workshop. Podle naší dohody k vám budu následně pravidelně docházet a konzultovat s vaším linkbuilderem jeho postupy.
Referefence in-house školení
„Pana Marka Hnátka jsme si vybrali pro zaškolení našeho nového in-house linkbuildera a určitě nelitujeme. Vše bylo přizpůsobeno našim potřebám – jak průběh a obsah samotného školení, tak i hledání konkrétních řešení a příležitostí pro linkbuilding našeho e-shopu Nej-ceny.cz. Dohodli jsme se na vstupním jednodenním školení, které proběhlo přímo v sídle firmy. Zaměřeno bylo dle našeho přání méně na teorii, více na praxi. Budoucí linkbuilder se naučil používat jednotlivé nástroje, hodnotit získané data, hledat příležitosti, monitorovat konkurenci a mnohem více. Velkým přínosem bylo analyzování našich a konkurenčních dat přímo na školení, z čehož byly okamžitě vyvozovány závěry a tipy pro další propagaci. Konkrétním výstupem školení bylo vytvoření strategie linkbuildingu pro nejbližší období. Po zaškolení bude linkbuilder nadále s panem Hnátkem v kontaktu a bude průběžně konzultovat své postupy a další vývoj. Děkujeme za vstřícnost, za přizpůsobení se našim potřebám a ochotně předávané znalosti a zkušenosti z oboru.“
Vendula Schmidová, Internetový obchod NEJCENY.CZ
Objednejte si zaškolení in-house linkbuildera
Vyplňte nezávaznou objednávku. Dohodneme se na konkrétní podobě spolupráce.